Budget & Reporting Specialist [Turkey]


 

Şirket Tanımı


Securitas Technology, Securitas’ın tüm dünyada güvenlik teknolojileri sunan şirketidir. 1934 yılında kurulan ve merkezi İsveç olan Securitas, 345 bin çalışanı ile 47 ülkede faaliyet gösteren dünya lideri teknolojilere ve uzmanlığa sahip güvenlik çözümleri iş ortağıdır. Securitas Technology ise 13.000 çalışanı ile, 19 ülkede, 500.000’in üzerinde müşterisine güvenlik teknolojileri alanında hizmet vermektedir.

Securitas Technology Türkiye (önceki adıyla Sensormatic), 12 farklı sektörde güvenlik ve iş zekası teknolojileri sunmaktadır. 300’e yakın uzman çalışanıyla 28 yıldır sektör lideridir. 5000’den fazla kurumsal müşteriye, 16 farklı şehirde bulunan teknik ekibiyle 81 ilde 40.000’den fazla noktada hizmet vermektedir. En büyük müşterileriyle ortalama çalışma süresi 20 yıldır. Perakende, Bankacılık-Finans, Ticari-Endüstriyel tesisler, Havacılık, Kamu-Adalet, Enerji, Eğitim, Turizm ve Otelcilik, Sağlık, Spor, Ulaştırma-Lojistik ve Veri Merkezleri hizmet verdiği sektörler arasındadır.

Securitas Technology’nin sunduğu çözümler arasında güvenlik teknolojileri kategorisinde video izleme, geçiş kontrol, yangın algılama, seslendirme-anons, hırsız ihbar ve elektronik ürün takip çözümleri bulunur. İş zekâsı kategorisinde personel devam takip sistemleri, RFID demirbaş ve envanter yönetimi, gerçek zamanlı lokasyon belirleme, trafik analizi, elektronik fiyat etiketi ve kayıp önleme yönetimi çözümleri yer alır.


İş Tanımı
  • Taking part in the development of the planning and budgeting process in line with company objectives
  • Contribute to the annual company budgeting process; make comparisons, communicate at all levels, take action when necessary or in case of incompatibility
  • Taking part in the preparation of monthly BS and P&L reports in accordance with IFRS
  • Provide predictive and factual analysis and explanations to the management team and support decision making
  • Responsible for all global reports; Business Plan, pipeline, monthly review reports, executive presentations, financial KPIs
  • Preparation of interim reporting and analysis

Nitelikler
  • Bachelor's degree in a related field
  • At least 3 years of experience in budgeting, reporting and/or control
  • Good command of English (reading, understanding, writing and especially fluent speaking)
  • Good knowledge of IFRS
  • Preferably with Oracle ERP experience
  • Excellent command of MS Excel applications
  • Audit and/or multinational company background preferred
  • Ability to meet tight deadlines
  • Reports to CFO and Budget and Reporting Manager


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال